Co do zdjęć..

22.5.14

Hej wam, ten tydzień wydawał się, że będzie bardziej męczący, a w sumie nie jest źle, jeszcze jutro i weekend, zostaje tylko tydzień do końca maja, jak ten czas szybko leci, wiem, że ciągle to pisze, ale to prawda, niesamowite, że dopiero zaczynałam drugą gimnazjum, a tak mało czasu zostało do trzeciej. Ostatnio dosyć często wybieram się z koleżanką na rower, więc zawsze ją proszę o parę zdjęć, ostatnio nawet powiedziała mi, że staję się to dla niej przyjemnością, bo powiem szczerze, że za każdym razem coraz bardziej rozumie moją wizję, haha. Nawet mamy w planach spróbować nagrać może jakiś lookbook, albo coś podobnego, zobaczymy.Mam nadzieję, że będzie się tak jeszcze częściej udawać i że w końcu się cieszycie, że większość zdjęć jest w terenie i różnych miejscach, przynajmniej jakaś nowość. Zwykle staram się, żeby chociaż trochę było różnicy, ale co wychodzi, to wychodzi. Najczęściej przed notką, na moim instagramie pojawia się zdjęcie z najnowszych zdjęć, więc jeśli chcecie być na bieżąco i wiedzieć co się szykuje, to zapraszam was do obserwowania (angxell) Niestety gorzej z pomysłami na posty, najczęściej piszę po prostu co u mnie, ale wiem, że może robić się to męczące, więc jeśli macie jakieś pomysły na posty, piszcie, bo chciałabym wiedzieć, o czym chcielibyście przeczytać. Czasami mam tak, że nagle wymyślam temat i strasznie chcę o tym napisać, więc mam nadzieje, ze może podsuniecie coś, co okaże się przydatne. Czy u was też ostatnio taka zmienna pogoda? Jeszcze parę dni temu padał deszcz, a teraz upał.. w dosłownym znaczeniu, ledwo rękę wystawie poza cień i nie idzie wytrzymać. Ciekawe tylko jak długo utrzyma się taka pogoda.. 




 Tu macie jeszcze jedno zdjęcie z tej sesji, którego nie wstawiłam, ale jest całkiem pozytywne [klik] :)))


You Might Also Like

20 komentarze

  1. Ja bardzo lubię posty o codzienności, na pewno bardziej niż na przykład pisane na siłę posty tematyczne :)
    Akurat z pogody jestem bardzo zadowolona, czekałam na takie piękne słońce ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak u mnie też jest bardzooo ciepłooo ! I się z tego powodu cieszę a zdjęcia są prześliczne :)
    http://pictrue-ofme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia <3
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też jest gooooooorąco! Wszyscy dzisiaj w szkole byli w spodenkach :)

    http://nikoletta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie mega gorąco. Nie lubię takiego upału :/

    its-okey-baby.blogspot.com ----nowy post

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jest gorzej niż gorąco XD
    Śliczne zdjęcia :*


    Buźki
    http://muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie właśnie też nastąpiła taka nagła i dużo zmiana pogody. Niestety, nie mam żadnych pomysł na notkę, sama borykam się z tym problemem :/

    http://mojezycie-olla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, czas mija bardzo szybko. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, koleżanka ma talent :) (przekaż jej XD )
    Sama nie wiem, może post o tym kim byś chciała zostać w przyszłości ? ;*
    + Jestem stałą obserwatorką ♥
    http://meryy-blog.blogspot.com - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet ładne zdjęcia , ale moim zdaniem za mocno przerobione ;))

    tala-talaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. masz sliczne zdjecia :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia cudne :* Przeczytałabym chętnie post w stylu dzień z tobą itp...

    lovebooks777.blogspot.com
    fotografiazpieknem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie pogoda bardzo dopisuje! Nie dość, że ciepło, to lekki wiaterek, a kiedy mocniej zawieje czuć przyjemne zimno od tego gorąca. Już nie mogę się doczekać wakacji. Zapowiadają nawet 40 stopni a ja jestem z tego powodu bardzo zadowolona, ponieważ będę jeździć wtedy częściej na plażę, haha :)

    malihia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też ostatnio często wyciągam rower i jadę gdziekolwiek z aparatem i cykam fotki. :)

    nataliaa-blog.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja tam lubię czytać posty o codzienności i o czym co robiło się w ciągu ostatniego czasu. Mimo to fajnie jest czasem poczytać jakąś notkę tematyczną. Niestety nie mam na żadną taką jakiś pomysłów. :/ Śliczne zdjęcia ♥

    http://klaudia-blogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dobrze że do wakacji tuż tuż
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    JEŚLI KLIKNIESZ W BANER SCHEINSIDE W NASTĘPNYM POŚCIE POJAWI SIĘ TWÓJ LINK DO BLOGA !

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia :D
    Ja też często jeżdżę rowerem :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, każdy nowy czytelnik coraz bardziej motywuje mnie do pisania dalej♥