jeszcze 2 tygodnie...

20.1.14

Hej wam!  
Kolejny poniedziałek minął tak szamo, cały dzień w szkole i brak czasu na cokolwiek innego.. Jak będziecie czytać ten post ja już prawdopodobnie będę w drodze do Poznania, ale na szczęście udało mi się zrobić wczoraj zdjęcia, żebym mogła coś dla was dodać. Pomimo tego, że śniegu już nie ma, na dworze jest bardzo zimno, wczoraj robiąc te zdjęcia, nie macie nawet pojęcia jak bardzo ciężko było zdjąć kurtkę i jak bardzo czerwone były moje ręce, na szczęście nie jest to aż tak daleko domu, więc szybko do niego dotarłam, trzeba było się poświęcić w końcu! :) 


Jeszcze dwa tygodnie, tak dwa tygodnie do ferii! Niektórzy już mają, czego jednocześnie zazdroszczę, a jednocześnie nie, ponieważ jest to już druga przerwa dłuższa i wole żeby było trochę przerwy pomiędzy nimi, żeby można było się tym nacieszyć. W każdym razie codziennie skreślam dni w kalendarzu czekają na 31 stycznia, ostatni dzień, ostatni dzwonek. Najbardziej cieszy mnie ten fakt, że w pierwszą sobote prawdopodobnie jadę do mojej kochanej Binci, tak strasznie się cieszę, z tego powodu, wiem,że będą to najlepsze ferie!


przypominam, że jeśli macie jakieś pytanie to zadajcie je pod [tym] postem :)

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Widzę, że u ciebie brak śniegu ;c Ja też mam za 2 tygodnie ferie.

    http://niuulka-photo-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia. Jesteś bardzo fotogeniczna. ♥ Ja niestety ferie mam jako ostatnie województwo, ale jakoś dotrwam. ;D

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. aww slicznie by ci bylo w prostej grzywie <33

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jeszcze jest śnieg, chcialabym żeby jeszcze trochę został, ale już się od tych sesji przeziębiłam trochę :( Piękne zdjęcia <3

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam teraz ferie i u mnie tez nie ma sniegu tylko caly czas pada deszcz ;CC
    http://warrior-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :) U mnie już są ferie, niby się cieszę z tego powodu, jednak wolałabym je mieć troszeczkę później.

    Zapraszam na mojego bloga:
    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny sweterek
    http://natusia-natusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia :)
    Obyś się tylko nie rozchorowała po zdjęciach ;)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też mam ferie 1 lutego. c;


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Eh to poświęcenie to prawie konieczność dla dobrych zdjęć na plenerze :) Ślicznie wyszły!

    ZAPRASZAM DO SIEBIE!
    my-world-by-sophie.blogspot.com
    my-world-by-sophie.blogspot.com
    my-world-by-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny sweterek ^^ Ja również w ten sam dzień zaczynam ferie :D

    MÓJ BLOG <- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. No mi na zdjęciach też ciężko zdjąc kurtkę hehe. Śliczny sweterek ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje zdjęcia na blogu są coraz lepsze :)
    śliczny ten sweterek :>

    buziaki :*
    paaulina-paaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja się cieszę że mam już ferie.

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja dopiero 15 lutego mam ferie :(
    http://suzii-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie ferie od połowy lutego... :(

    http://withmyownfeather.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam wtedy ferie i mam takie samo zdanie jak Ty. Z jednej strony się cieszę, że to dopiero wtedy, a z drugiej chciałabym już teraz odpocząć ;)
    Ładne zdjecia ;)

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie jeszcze dłuzej, ale trzeba dac rade :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ferie zaczynam 27 Stycznia, to życzę, żebyście spędziły jak najlepiej czas razem <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już mam ferie,ale wolałabym później <3
    www.blog017.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie jeszcze tydzień i ferie ♥

    bekiandbeki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie ferie dopiero za 3 tygodnie T-T
    Śliczne zdjęcia <3

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. mi jeszcze został tydzień ;) a wy nareszcie się spotkacie! <3


    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda że Szamotuły nie mają wcześniej. Gdzie mieszka binka?

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam ferie 27 stycznia, więc jeszcze tydzień :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietny post i blog;))
    ZAPRASZAMY DO NAS!
    http://crazy-moofos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mamy ferie w tym samym czasie :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietne zdjecia.. Ja juz mam ferie i naprawde wolalabym miec z jednej strony pozniej, bo wiecej czasu na walczenie o lepsze oceny ale tez sie ciesze, bo wreszcie moge odetchnac i cieszyc sie choc 2 tygodniami spokoju. I wreszcie sie wyspac. ;)
    Milego tygodnia.. xx
    http://to-wlasnie-ja-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, każdy nowy czytelnik coraz bardziej motywuje mnie do pisania dalej♥