Całkiem nudny dzien!

3.5.13

Heei wam! Miało dzisiaj notki nie być, a jednak! Jak pomyślę ile mam do przepisywania i że w poniedziałek mam iść do szkoły, to dostaję szału! Chcę wakacji! Jutro trzeba posprzątać, już widzę jak sie za to biorę razem bratem. A w niedziele mama wraca! Podobno ma jakieś dobre wieści, oraz pare prezentów, zobaczymy! ;) Dzisiaj cały dzień spędzony na nic nie robieniu, z resztą jak reszta tygodnia. Jak na razie siedzę sama w domu i głównie nawijam Natalii na video  ( tak wiem, że to czytasz)! <3

Przepraszam za nieogarnięte zdjęcie, siedzę na lapku brata


Wczoraj wpadłam na tinychat  Agaty i July o to efekty nudy!  <3


Ktoś z was był na tym tinychacie? Jak wrażenia?  :)

Pisać, jeśli ktoś ma ochotę urządzić tinychat, jestem otwarta na propozycje!  :)
olkaa1369@wp.pl

Jeśli ktoś  ma jakieś propozycje na notki  PISZCIE ŚMIAŁO!
Może notka z pytaniami i odpowiedziami? 
Chcecie sie czegoś dowiedzieć  pytajcie w komentarzach, czy na asku!


Do następnego! 
XOXO

You Might Also Like

34 komentarze

  1. Fajne zdjęcia ; )
    U mnie też dzień jakiś przymulony ; c
    Moze zrobisz post z pytaniami i odpowiedziami *.*

    Zapraszam do mnie:
    http://givemeshineinmysmile.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    ~ Elmo

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój dzień też jest taki przymulony :/


    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjecia :)
    http://isabellfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety brak pogody więc dzień przymulony ;<
    ----------------------
    Mój blog jest na bloglovin ;>
    http://www.bloglovin.com/blog/6733983
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nienawidzę przepisywać lekcji:(


    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam zamiar zorganizować tinychat razem z przyjaciółką ;)
    Dam ci znać jak ustalimy termin ^^

    http://zuuzu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog u mnie nudno nie było gosci miałam zapraszam miloscrozana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. post pytania i odpowiedzi to świetny post :D
    ja dziś jakaś przymulona trochę ;c

    http://ciasteczkoyeah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie senno :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A jednak notatka jest.
    Mama wraca, to dobrze.. z prezentami (też bym chciała) ;]
    A zdjęcia ładne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego sprzątania i pisania notatek.
    Wiem, że poniedziałek jest ciężki ale warto się zmobilizować.
    pozdrawiam
    ps. ładne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  13. O widze zw nie tylko zwiedzam mieszkanie w najowke!
    E tam suuper zdjecia .hahhhah
    Powodzenia w porzadkach
    www.fashionable-sewing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ehh a kto nie chce wakacji, no jeszcze 50 dni czyli nie jest aż tak źle ;d

    zapraszam na mojego bloga -> http://carmelovaa.blogspot.no/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. może pare faktów o sobie napisz... zapraszam: wsiecii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Niminowalam Ci do Libster Blog Award q
    www.fashionable-sewing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcie <3 . W jakim programie przerabiasz zdjęcia ?

    http://mylifemybigworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję♥
      Zależy, w sensie zdjęcia np. kolory, kontrasty tu Photoshop, Photoscape, a jeśli chodzi o np. ten efekt kolorystyczny to ze stronki pixlr.com :)

      Usuń
  18. Mi też się nie chce iść w poniedziałek do szkoły. xd Pozdrawiam ii zapraszam do Mnie.

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. przepisywanie lekcji - nie nawidzę tego ,zwykle tego nie robię ,ale czasami dla przyzwoitości trzeba :)
    fajny blog !

    OdpowiedzUsuń
  20. ja byłam tylko na chwilę ale nie weszłam na kamerkę bo mi się coś scięło ;c
    atmosfera przyjazna!

    http://my-life1326.blogspot.com/ zapraszam na nowy post. ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też dostaję szału :/
    Obserwujemy? Ja już :3

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blog! Obserwuję i zapraszam do siebie. :)
    http://littlecokies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam matury i prawie tydzień wolnego, także ci współczuję ;]
    Ale za to w szkole średniej nauki jest mnóstwo, więc wolne mi się przydaje ;]

    Zapraszam do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  24. ApeaAm na noqa notke: www.fashionable-sewing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja majówkę chciałam spędzić aktywnie, ale choroba mi nie pozwoliła :) Fajna notka, na pewno będę wpadać częściej :) Zaczynam obserwować.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny tiny chat :)

    Angelikaa-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mogę Ci podrzucić pomysł na posta :) Mogłabyś w sumie napisać coś na temat tego, co uważasz o dzisiejszym świecie, czy podobają Ci się czasy, w których żyjemy, a może jednak wolałabyś mieszkać w dawniejszych latach? Jeśli chcesz, mogłabyś wykorzystać ten temat :)
    Ciekawy blog, pozdrawiam i dziękuję za wizytę na moim blogu :)

    ohmfh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. majówka udana:)
    co do tinychat, to nie mam pojęcia co to jest :/

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne zdjęcia
    Zapraszam do mnie;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Mówisz nieogarnięte zdjęcie!? Właśnie fajnie ono wyszło : DD
    Powody nudy powiadasz xD
    A co do komentarza ~Sucker'a~ to myślę, że ciekawsze byłyby na tematy młodzieżowe. Coś w stylu Love story - zawsze bardziej wciąga : P
    Ale jak dotychczas wszystko jak dla mnie jest spoko : DD

    *Zapraszam! I liczę na komcia/obserwację i częste wpadanie : DD ;3

    prawdziwieinaturalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. widze, ze zajadasz hity! koniecznie wyproboj te malutkie sa o niebo lepsze i mega chrupiace

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowanie jesli masz ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. możesz zrobić jakiś DIY albo recenzje ;3
    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, każdy nowy czytelnik coraz bardziej motywuje mnie do pisania dalej♥